KM 500

Mittagspause am menschenleeren Strand:

Flussgrenze Thailand/Myanmar:

Bald gibts wieder Regen:

Über velotraeume

über sich

Veröffentlicht am Januar 28, 2012 in Uncategorized und mit getaggt. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink. 4 Kommentare.

  1. chrigu & steffi

    Hallo zäme,
    So wie das usgseht rolle die Velos ganz ordli!!! U Spongebob, het dä fei ds horne oder gniesst är eifach nume d Ussicht uf em Vorderredli? 🙂

    Gueti Witterreis u fröie üs uf nöii Idrück.
    Steffi u Chrigu

  2. Juliette Robert

    Achtung.

    Bitte bei Punkt ….angekommen lesen. Dort habe wir unsere erste Kommentare abgegeben
    J / J /C und natürlich kleine L.

  3. Hallo Jürgen und Reto….

    Jetzt gits doch mal au e Nachricht vom verschneite Esterli bi minus 8 Grad!!!!smile

    Mami sagt:gnüsset d’Wärmi vo dä Sunne und dä Lüt, bi Eus hets en hufe Tuble,dä Simon isch weg dä Jasmine dävo gloffe!!!!ich schrieb bald es SMS!!

    Rudi sagt:gueti fahrt uf euine Drahtesle, nämets easy und dä Verchauf vom Wohnmobile isch guet agloffe!!!!!!smile

    Jasmine sagt: so ihr 2i Liebe….bi mir isch alles so wit guet!wie immer am schaffe und bin doch scho am Ostereier verteile idä Läde…bigsmile!!! mis Brüederherz, ich umarm Di ganz fescht und nid vergesse ha Di lieb…..und Du Reto bisch natürli au en Scnugel…smile

    Also, mir wünschet witers viel Spass, hebet Eu Sorg und mir leset sicher bald wieder vonenand……Mami, Rudi und Jasmine

Hinterlasse einen Kommentar